diumenge, 13 de març del 2011

Una experiència "Bollywoodiense"

Com us havia dit, en aquest blog també us parlaré d'anècdotes i experiències viscudes durant els meus viatges, perquè crec que poden ser interessants, sobretot pels que estiguin pensant en visitar algun d'aquests destins, ja que poden servir d'inspiració per animar-vos a visitar algun lloc o a participar de noves experiències...

Avui us parlaré de la India, el meu últim destí, on m'hi vaig estar tres mesos, i on vaig viure grans aventures. Penseu que només el segon dia d'arribar al país, ja em varen proposar de participar d'extra en una pel·lícula de Bollywood!

Tot va sorgir al hostal on estava hospedada amb unes altres noies de barcelona. Allà, el mateix recepcionista ens va demanar si voliem participar com a extres en una peli de Bollywood. El tracte era que ens vindrien a buscar l'endemà, passar tot el dia "treballant" d'extres al estudis de cine de Mumbay, i que ens pagarien 500RP, a a més de donar-nos menjar i beguda. 

La reacció inicial va ser de dubtes. No ho veiem garie clar, però uns altres clients del mateix hostal que ja havien participat en el rodatge el dia abans, ens van animar a fer-ho, així que varem acceptar... I la veritat és que no ens varen enganyar. La pel·licula es deia Anjaana, Anjaani (El turista, la turista), i necessitaven a gent d'altres països per fer d'extres en unes escenes a una discoteca. Així que ens varen vestir i maquillar com a occidentals, tot i les il·lusions que m'havia fet de vestir uns sari...


Però tot i així va ser divertit. Vàrem veure els estudis de grabació (m'imagino que no tenen res a veure amb els de Hollywood...), varem coneixer als actors (per a nosaltres totalment desconeguts, tot i que després ens van dir que ella era miss India i ell un fill d'actors molt famòs), ens convidaren també a dinar, i tot el que haviem de fer era, obviament, ballar i fer bulto!


Dies abans de marxar del país vaig començar a veure cartells a tot arreu que envunciaven l'estrena de la pel·licula. La pena va ser que no s'estrenava fins dos dies després d'haver marxat. Per tant, no la vaig poder veure.


Però aquí teniu un petit tast del resultat:







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada